Η ύλη των κατατακτηρίων εξετάσεων για το ακαδ. έτος 2021-2022 είναι η εξής:
- Μάθημα: Διαφήμιση
- Βιβλία:
- «Διαφήμιση: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Αποτελεσματικότητα», Γιώργος Ζώτος και άλλοι, 2018, εκδ. University Studio Press. Ύλη
- Κεφάλαιο 3: σσ. 73-97
- Κεφάλαιο 10: σσ. 207-254
- Κεφάλαιο 14: σσ. 376-394
- Κεφάλαιο 15: σσ. 424-440
- «Η Διαφήμιση ως Επικοινωνία», Gillian Dyer, 2009, εκδ. Πατάκη. Ύλη:
- Σημειωτική & Ιδεολογία: σσ. 133-157
- Η γλώσσα της διαφήμισης: σσ. 158-178
- Η ρητορική της διαφήμισης: σσ. 179-204
- «Διαφήμιση: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Αποτελεσματικότητα», Γιώργος Ζώτος και άλλοι, 2018, εκδ. University Studio Press. Ύλη
- Βιβλία:
- Μάθημα: Διαδικτυακή Επικοινωνία και Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Βιβλίο: «Ηλεκτρονικό Εμπόριο (επιχειρήσεις, τεχνολογία, κοινωνία)», 2014, έκδοση: 10η isbn:978-960-491-085-4. Ύλη:
- 107-181,
- 245-322,
- 376-403,
- 691-743
- Βιβλίο: «Ηλεκτρονικό Εμπόριο (επιχειρήσεις, τεχνολογία, κοινωνία)», 2014, έκδοση: 10η isbn:978-960-491-085-4. Ύλη:
- Μάθημα: Εισαγωγικά στοιχεία επικοινωνίας
- Βιβλίο: «Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα», Ντένις ΜακΚουέιλ, Καστανιώτης 2003, 960-03-3301-7. Ύλη
- Από την αρχή του ως άνω βιβλίου έως σελίδα 172
- Βιβλίο: «Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα», Ντένις ΜακΚουέιλ, Καστανιώτης 2003, 960-03-3301-7. Ύλη
Θα ακολουθήσουν νεώτερες ανακοινώσεις σχετικά με τις ημερομηνίες διεξαγωγής, τη διαδικασία υποβολής αίτησης & δικαιολογητικών, με την επιφύλαξη των ισχυουσών διατάξεων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.