Η ύλη των κατατακτηρίων εξετάσεων για το ακαδ. έτος 2022-2023 είναι η εξής:
Μάθημα 1: Διαφήμιση
Βιβλία
- «Διαφήμιση: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Αποτελεσματικότητα», Γιώργος Ζώτος και άλλοι, 2018, εκδ. University Studio Press.
- Ύλη:
- Κεφάλαιο 3: σσ. 73-97
- Κεφάλαιο 10: σσ. 207-254
- Κεφάλαιο 14: σσ. 376-394
- Κεφάλαιο 15: σσ. 424-440
- Ύλη:
- «Η Διαφήμιση ως Επικοινωνία», Gillian Dyer, 2009, εκδ. Πατάκη.
- Ύλη:
- Σημειωτική & Ιδεολογία: σσ. 133-157
- Η γλώσσα της διαφήμισης: σσ. 158-178
- Η ρητορική της διαφήμισης: σσ. 179-204
- Ύλη:
Μάθημα 2: Διαδικτυακή Επικοινωνία και Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Βιβλίο
- «Ηλεκτρονικό Εμπόριο (επιχειρήσεις, τεχνολογία, κοινωνία)», 2014, έκδοση: 10η isbn:978-960-491-085-4.
- Ύλη
- 107-181,
- 245-322,
- 376-403,
- 691-743
- Ύλη
Μάθημα 3: Εισαγωγικά στοιχεία επικοινωνίας
Βιβλία
- Επιλογή 1: Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα, Ντένις ΜακΚουέιλ, Καστανιώτης 2003, 960-03-3301-7
- Ύλη: Από την αρχή έως σελίδα 172.
- Επιλογή 2: ΜΜΕ και θεωρία της μαζικής επικοινωνίας, Denis McQuail & Mark Deuze, Παπασωτηρίου 2020
- Ύλη: από την αρχή έως σελίδα 198.
Η ύλη από τα δύο βιβλία είναι εναλλακτική και ισοδύναμη. Να επιλεγεί οποιοδήποτε από τα δύο.
Θα ακολουθήσουν νεώτερες ανακοινώσεις σχετικά με τις ημερομηνίες διεξαγωγής, τη διαδικασία υποβολής αίτησης & δικαιολογητικών, με την επιφύλαξη των ισχυουσών διατάξεων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.