Σε διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Στα Ιόνια σπάμε τη σιωπή» συμμετείχε η Επ. Καθηγήτρια του Τμήματος ΨΜΕ, Βάλια Καϊμάκη. Η εκδήλωση είχε θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και συνδιοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024. Το θέμα της εκδήλωσης ήταν «Στα Ιόνια σπάμε τη σιωπή». Την εκδήλωση χαιρέτησε ο πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου, Καθηγητής Ανδρέας Φλώρος.
Στην ομιλία της, η κα Βάλια Καϊμάκη επικεντρώθηκε στον διαδικτυακό εκφοβισμό.
Εισηγήσεις είχαν επίσης οι:
- Ευγενία Αρβανίτη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών - Πρόεδρος Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου (ΕΠ.Ε.Σ.) του Πειραματικού Λυκείου Λευκάδας
- Ραφαέλα Σκόπα, Υπαστυνόμος Β΄ Ειδικών Καθηκόντων – Ψυχολόγος
- Το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Μάρκου με ομάδα μαθητών/τριων και την υπεύθυνη εκπαιδευτικό κα Αθηνά Μπανδέλη οι οποίοι μετά την εισήγηση τους, παρουσίασαν σχετικό βίντεο που κινηματογράφησαν οι ίδιοι/ες.
Χαιρετισμό απηύθυναν οι:
- Σοφία Ζαχαράκη, Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
- Ζέτα Μακρή, Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
- Πέτρος Αγγελόπουλος, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων
Σύμφωνα με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, η εκδήλωση στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία και η συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας ήταν μαζική. Χαρακτηριστικά είναι τα στατιστικά στοιχεία σύμφωνα με τα οποία από τις 364 συνολικά σχολικές μονάδες (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, γενικά και επαγγελματικά λύκεια) των Ιονίων Νήσων, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης υπήρξαν 423 μοναδικές προβολές με 704 εμφανίσεις. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι σε αρκετές σχολικές μονάδες δημιουργήθηκαν περισσότερες από μία ομάδες συμμετοχής και παρακολούθησης από την εκπαιδευτική κοινότητα, ενώ οι πολλαπλές εμφανίσεις αναδεικνύουν το ενδιαφέρον του υλικού που παρουσιάστηκε από τις εισηγήτριες αφού οι συμμετέχουσες ομάδες συνδέονταν επανειλημμένα για να παρακολουθήσουν τις ενότητες της εκδήλωσης.