Αντικείμενο του Υποέργου Α/Α 06 «Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Digital Marketing Strategy)» της Πράξης «Υποστήριξη Δράσεων Διεθνοποίησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο» η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ε.Π «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ΕΣΠΑ 2014 –2020 με κωδικό ΟΠΣ MIS 516223 και συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους αποτέλεσε ο σχεδιασμός του ξενόγλωσσου προγράμματος σπουδών β' κύκλου (μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών) υπό τον τίτλο «Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ» (Digital Marketing Strategy).
Η Πράξη «Υποστήριξη Δράσεων Διεθνοποίησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο» υποστήριξε τις διαδικασίες ωρίμανσης έξι (6) ξενόγλωσσων προγραμμάτων σπουδών β' και γ' κύκλου (σχεδιασμός στόχων και περιεχομένου προγράμματος, παραγωγή του απαραίτητου εκπαιδευτικού υλικού, με έμφαση στο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό ανοικτής πρόσβασης, παραγωγή υλικού για την προβολή του Ιδρύματος και των αυτών προγραμμάτων), και όχι την πλήρη λειτουργία τους, ώστε ένα μεγάλο μέρος αυτών να μπορούν να καταστούν βιώσιμα σε βάθος χρόνου και να αποτελέσουν τη βάση για την πλήρη ανάπτυξη της στρατηγικής διεθνοποίησης του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Η Πράξη μεταφέρεται στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» με τίτλο «Υποστήριξη Δράσεων Διεθνοποίησης στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο (μεταφερόμενη Πράξη της ΠΠ 2014-2020)» και Κωδικό ΟΠΣ 6004810 και (ΑΔΑ: 66ΥΔΗ-ΘΙΝ).
Επιστροφή
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ταχυδρομική ΔιεύθυνσηΛεωφόρου Αντώνη Τρίτση 1
Κεφαλονιά, Αργοστόλι
ΤΚ 28100
26710 27311
secdmc@ionio.gr