en

Χρυσοπηγή Βαρδίκου

Τίτλος: Σταματώντας το scroll: Τι τραβάει την προσοχή του καταναλωτή σε μια διαφήμιση και τον ωθεί σε δράση; Έρευνα σε ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα που διαφημίζονται με Google Ads & Facebook/Instagram ads
Ιδιότητα: Υποψήφια Διδάκτωρ
Email: g20vard@ionio.gr

Βαρδίκου Χρυσοπηγή

Επιτροπή

Κονιδάρης Α., Αναπληρωτής Καθηγητής, ΤΨΜΕ, Σχολή EΠΠ, Ιόνιο Παν. (Επιβλέπων)
Πολυκαλάς Σ. , Καθηγητής, ΤΨΜΕ, Σχολή ΕΠΠ, Ιόνιο Παν.
Σγώρα Α., Επίκουρη Καθηγήτρια, ΤΨΜΕ, Σχολή ΕΠΠ, Ιόνιο Παν.


Περίληψη:
Το ότι η προσοχή κάθε ατόμου είναι περιορισμένος πόρος έχει αποδειχτεί εδώ και δεκαετίες από γνωστικούς ερευνητές και νευροεπιστήμονες. Υπάρχει πλήθος ερευνών που εξετάζουν την επίδραση των στοιχείων της διαφήμισης στις γνωστικές λειτουργίες των χρηστών, όπως αυτή των Dahl et al. (2003), που έδειξε πως οι γνωστικές λειτουργίες (συμπεριλαμβανομένης της προσοχής) συμμετέχουν περισσότερο όταν λαμβάνουν κάποιο απρόσμενο μήνυμα. Η θεωρία στην οποία στηρίζονται συνήθως είναι η θεωρία της (γνωστικής) συμφωνίας (congruence theory).

Υπάρχουν λιγότερες έρευνες που συνδέουν τον σχεδιασμό της διαφήμισης με την πρόθεση για αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στη συγκεκριμένη έρευνα θα μελετήσουμε τις μεταβλητές α. εικαστικό διαφήμισης β. προσοχή χρήστη γ. πρόθεση για αγορά. Πιθανόν αυτή θα είναι η πρώτη έρευνα που θα επιχειρήσει να κατανοήσει ολόκληρο το μονοπάτι από τη διαφήμιση έως την πώληση, με ενδιάμεσο σταθμό την προσοχή. Επίσης, η έρευνα αυτή θα φωτίσει κάποιες πτυχές των δύο πιο διαδεδομένων εργαλείων digital advertising, του Facebook Ads και του Google Ads, και θα δώσει αξιόλογα στοιχεία στο ποιοι είναι οι παράγοντες που τραβούν την προσοχή σε κάθε μέσο. Ταυτόχρονα, θα πάει ένα βήμα πέρα από το click στη διαφήμιση, επιχειρώντας τη σύνδεση της διαφήμισης απευθείας με την πρόθεση για αγορά και για το ελληνικό κοινό.


Ενημέρωση: 12-04-2023

Επιστροφή
<< <
Νοέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ταχυδρομική Διεύθυνση
Λεωφόρου Αντώνη Τρίτση 1
Κεφαλονιά, Αργοστόλι
ΤΚ 28100
26710 27311
secdmc@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας