Οι απόφοιτοι του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, απασχολούνται, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες είτε αυτοδύναμα είτε ως στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με τα ψηφιακά μέσα και την επικοινωνία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου προσφέρει πληθώρα επιλογών όσον αφορά την απορρόφηση των αποφοίτων του στην αγορά εργασίας. Συγκεκριμένα οι απόφοιτοι του Τμήματος μπορούν να εργασθούν σε τομείς σχετικούς με το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing), τον σχεδιασμό μελετών επικοινωνίας, προβολής, προώθησης και δημοσίων σχέσεων, την δημοσιογραφία με έμφαση στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία, την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για την προώθηση προϊόντων / υπηρεσιών κα.
Ειδικότερα, οι απόφοιτοι δύνανται να απασχοληθούν στα εξής εργασιακά αντικείμενα:
- Σχεδιασμό μελετών επικοινωνίας, προβολής, προώθησης, δημοσίων σχέσεων και αποτίμησης αποτελεσμάτων των σχετικών με τα ανωτέρω δράσεων και προγραμμάτων.
- Digital Marketing.
- Διαχείριση ηλεκτρονικών καταστημάτων.
- User Experience (UX Design) – User Interface (UI Design).
- Διαχείριση της εταιρικής αποστολής (mission statement) και της στρατηγικής επικοινωνίας σε επίπεδο γραπτού και προφορικού λόγου στην κοινωνική παρουσία του φορέα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και στην εξυπηρέτηση των πελατών.
- Ένταξη των σύγχρονων ψηφιακών μέσων σε όλες τις φάσεις του κύκλου ζωής ενός προϊόντος ή υπηρεσίας προκειμένου να προκύπτει επικοινωνιακό αποτέλεσμα. Ενδεικτικά αναφέρονται τα προϊόντα του παγκόσμιου ιστού (web sites, search engine optimization), το ψηφιακό marketing (digital marketing), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), οι φορητές συσκευές (mobile applications, apps) και τα συστήματα ψηφιακής σήμανσης (digital signage systems).
- Σχεδίαση, οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων δημοσίου ενδιαφέροντος για την επικοινωνία και προβολή της εικόνας του φορέα, συμπεριλαμβανομένων των εκθέσεων, των συνεδρίων, των ημερίδων και λοιπών εκδηλώσεων.
- Ηλεκτρονική σελιδοποίηση.
- Δημοσιογράφοι.
- Υλοποίηση πολυμεσικού υλικού για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και την οπτικοακουστική παραγωγή.
- Κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας.
- Στο τομέα του Πολιτισμού με νέες τεχνολογίες.
- https://www.ethnos.gr/paideia/
article/269030/ mhxanografikodeltio2023tmhmata mexamhlesbaseispoyproferoyndyn ateseykairiespoymporoynnaergas toynoiapofoitoi - https://www.ieidiseis.gr/
ellada/191784/panellinies- 2023-ta-xamilovathma-tmimata- sta-aei-me-tis-ypsiles- prooptikes-stin-agora-ergasias - https://www.imerisia.gr/
ergasia/74675_agora-ergasias- top-5-ton-epaggelmaton-me- megali-zitisi - https://www.ipaidia.gr/paideia/mixanografiko-2023-poia-tmimata-exoun-xamiles-vaseis-alla-proferoun-dinates-eukairies/