en

Επαγγελματικές Προοπτικές

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, απασχολούνται, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες είτε αυτοδύναμα είτε ως στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με τα ψηφιακά μέσα και την επικοινωνία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου προσφέρει πληθώρα επιλογών όσον αφορά την απορρόφηση των αποφοίτων του στην αγορά εργασίας. Συγκεκριμένα οι απόφοιτοι του Τμήματος μπορούν να εργασθούν σε τομείς σχετικούς με το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing), τον σχεδιασμό μελετών επικοινωνίας, προβολής, προώθησης και δημοσίων σχέσεων, την δημοσιογραφία με έμφαση στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία, την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για την προώθηση προϊόντων / υπηρεσιών κα. 

Ειδικότερα, οι απόφοιτοι δύνανται να απασχοληθούν στα εξής εργασιακά αντικείμενα:

  • Σχεδιασμό μελετών επικοινωνίας, προβολής, προώθησης, δημοσίων σχέσεων και αποτίμησης αποτελεσμάτων των σχετικών με τα ανωτέρω δράσεων και προγραμμάτων.
  • Digital Marketing.
  • Διαχείριση ηλεκτρονικών καταστημάτων.
  • User Experience (UX Design) – User Interface (UI Design).
  • Διαχείριση της εταιρικής αποστολής (mission statement) και της στρατηγικής επικοινωνίας σε επίπεδο γραπτού και προφορικού λόγου στην κοινωνική παρουσία του φορέα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και στην εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Ένταξη των σύγχρονων ψηφιακών μέσων σε όλες τις φάσεις του κύκλου ζωής ενός προϊόντος ή υπηρεσίας προκειμένου να προκύπτει επικοινωνιακό αποτέλεσμα. Ενδεικτικά αναφέρονται τα προϊόντα του παγκόσμιου ιστού (web sites, search engine optimization), το ψηφιακό marketing (digital marketing), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), οι φορητές συσκευές (mobile applications, apps) και τα συστήματα ψηφιακής σήμανσης (digital signage systems).
  • Σχεδίαση, οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων δημοσίου ενδιαφέροντος για την επικοινωνία και προβολή της εικόνας του φορέα, συμπεριλαμβανομένων των εκθέσεων, των συνεδρίων, των ημερίδων και λοιπών εκδηλώσεων.
  • Ηλεκτρονική σελιδοποίηση.
  • Δημοσιογράφοι.
  • Υλοποίηση πολυμεσικού υλικού για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και την οπτικοακουστική παραγωγή.
  • Κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας.
  • Στο τομέα του Πολιτισμού με νέες τεχνολογίες.
 
Η υψηλή ζήτηση αποφοίτων με γνωστικά αντικείμενα τα οποία περιέχονται στο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος επιβεβαιώνεται και από πληθώρα διεθνών μελετών. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η  πλατφόρμα Linkedin δημοσίευσε στις αρχές του 2020 μια λίστα με τα επαγγέλματα τα οποία είχαν την μεγαλύτερη ζήτηση το 2019. Στην 14η θέση της λίστας βρισκόταν το επάγγελμα του Digital Marketer ενώ στην 18η θέση βρισκόταν το επάγγελμα του Social Media Marketer. Επιπρόσθετα η μελέτη “Jobs of Tomorrow Mapping Opportunity in the New Economy” που εκπονήθηκε από το World Economic Forum to 2020 εμφανίζονται τα εργασιακά αντικείμενα των αποφοίτων στα αντικείμενα του μέλλοντος.
 
Παράλληλα οι απόφοιτοι του Τμήματος έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν και στο δημόσιο τομέα. Ειδικότερα όπως αναφέρεται στο πρόσφατο Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ 232/Α/17.12.2022), όπου προσδιορίζονται τα προσόντα για διορισμό σε φορείς του δημοσίου, το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου εντάσσεται σε δύο κλάδους: ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού και ΠΕ Επικοινωνίας Ενημέρωσης και Δημοσίων Σχέσεων.
 
Για τους ανωτέρω λόγους το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου προτείνεται από πληθώρα ειδησεογραφικών ιστοτόπων εθνικής εμβέλειας, ως ένα Τμήμα τo οποίο δίνει πολλές ευκαιρίες απασχόλησης στους αποφοίτους του. Ενδεικτικά αναφέρονται:
 
 
Η ελκυστικότητα του Τμήματος αποτυπώνεται και στις προτιμήσεις των υποψήφιων φοιτητών αφού το Τμήμα συγκαταλέγεται την τελευταία 4-ετία στα πανεπιστημιακά τμήματα με την υψηλότερη ζήτηση (συγκαταλέγεται σταθερά μεταξύ του 6% και του 22% του συνόλου των τμημάτων) όπως αυτή αποτυπώνεται από τις δηλώσεις των υποψηφίων φοιτητών, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα οποία δημοσιεύει σε ετήσια βάση το Υπουργείο (προτιμήσεις ΓΕΛ).
Ενημέρωση: 01-12-2023
<< <
Φεβρουάριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ταχυδρομική Διεύθυνση
Λεωφόρου Αντώνη Τρίτση 1
Κεφαλονιά, Αργοστόλι
ΤΚ 28100
26710 27311
secdmc@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας