gr

Research Programs

80497: ΠΜΣ Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Scientific Advisor: Πολυκαλάς Σπύρος
Financing Framework: Postgraduate Studies' Works
Scientific Advisor's Department: Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας

Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας της Σχολής Επιστήμης της Πληροφορίας & Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου οργανώνει και λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) με τίτλο «Νέα Μέσα Επικοινωνίας 
και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (New Media Communication and Digital Marketing), το οποίο λειτουργεί σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 2737/16-06-2020 απόφαση της Συγκλήτου του Ιδρύματος (ΦΕΚ 2636/30.06.2020, τ. Β’).

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (New Media Communication and Digital Marketing), έχει ως αντικείμενο την εξειδίκευση και την έρευνα σε προηγμένα ζητήματα της επιστήμης της Επικοινωνίας, των Ψηφιακών Μέσων, της Πληροφορίας και της Πληροφορικής όπως τα δίκτυα επικοινωνιών, η αλληλεπιδραστική διαδικτυακή επικοινωνία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η επεξεργασία δεδομένων, η ψηφιακή επιχειρηματικότητα, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα συνεργατικά συστήματα αλλά και η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα συστημάτων και περιεχομένου.
Σκοπός του ΠΜΣ είναι να παράσχει στους μεταπτυχιακούς φοιτητές/τριες τη γνώση που είναι απαραίτητη ώστε να εμβαθύνουν σε ειδικά ζητήματα της επιστήμης της Επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ και να αναπτύξουν υψηλού επιπέδου επιστημονική σκέψη με ερευνητικό προσανατολισμό. Με τον τρόπο αυτό θα αποκτήσουν σημαντικά επιστημονικά εφόδια που θα τους βοηθήσουν να εξελιχθούν είτε ως ερευνητές/τριες είτε δραστηριοποιούμενοι σε άλλους τομείς (επιστημονικούς, επαγγελματικούς κ.ά.).


Back
<< <
March 2024
> >>
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Today, Friday 29-03-2024
No results found for that day
Text To SpeechText To Speech Text ReadabilityText Readability Color ContrastColor Contrast
Accessibility Options