Αθανάσιος Τσίπης
Ιδιότητα: | Επίκουρος Καθηγητής |
Email: | atsipis@ionio.gr |
Website: | https://sites.google.com/view/atsipis/ |
Ο Δρ. Αθανάσιος Τσίπης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας της Σχολής Επιστήμης της Πληροφορίας και Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου (ΙΠ). Είναι κάτοχος Πτυχίου στην Επιστήμη της Πληροφορικής, Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Πληροφορική, στην επιστημονική κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Πληροφοριακά Συστήματα», καθώς και Διδακτορικού Διπλώματος, κατόπιν ολοκλήρωσης της διδακτορικής του διατριβής με θέμα «Βελτιστοποίηση Χρήσης Δικτυακών Πόρων σε Περιβάλλοντα Υπολογιστικού Νέφους», από το Τμήμα Πληροφορικής του ΙΠ.
Από το 2015 έχει αναπτύξει έντονη ερευνητική δραστηριότητα ως ερευνητικό μέλος του «Εργαστηρίου Δικτύων, Πολυμέσων και Ασφάλειας Συστημάτων» (NMSLab), συμμετέχοντας σε αναπτυξιακά και ερευνητικά έργα/προγράμματα, χρηματοδοτούμενα τόσο από την Ευρωπαϊκή Ένωση (EE) όσο και από εθνικούς και ιδιωτικούς πόρους, στις περιοχές του Ψηφιακού Πολιτισμού και των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), καθώς και ως Μεταδιδακτορικός Ερευνητής στο Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του ΙΠ σε θέματα διάδρασης και εμπειρίας του χρήστη σε Εμβυθιστικά Περιβάλλοντα Ψηφιακής Τέχνης και Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Έχει διατελέσει Επιστημονικός Συνεργάτης για την Περιφέρεια Ιονίων Νήσωνκαι επιστημονικό μέλος της ομάδας εργασίας του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων για την πρόταση της τοπικής Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ» 2021-2027. Επιπλέον, έχει απασχοληθεί στοΤμήμα Δικτύων και Υπολογιστών και στο Τμήμα Πληροφοριακών Συστημάτων για τη Διεύθυνση Πληροφορικής και Δικτύων του ΙΠ.Έχει διδάξει ωςεξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης και μεταπτυχιακός υπότροφος σεπροπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών ενώ έχει υπηρετήσει και ως Ακαδημαϊκός Υπότροφος σε διάφορα Τμήματα του ΙΠ στο πλαίσιο προγραμμάτωναπόκτησης ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίαςσε νέους επιστήμονες.
Το δημοσιευμένο του έργο περιλαμβάνει πληθώρα ερευνητικών εργασιών σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων με κρίση. Έχει προσκληθεί ο ίδιος ως κριτής σε διάφορα περιοδικά και συνέδρια και έχει συμμετάσχει σε σχετικές επιστημονικές επιτροπές. To 2021 τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης δημοσίευσης από το 26th IEEE Symposium on Computers and Communications (IEEEISCC 2021) για την εργασία του με τίτλο “Player Assignment in MEC Gaming for Social Interactivity and Server Provisioning Optimization”, ενώτο 2024 ήταν αποδέκτης του βραβείου καλύτερης εργασίας από το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψηφιοποίησης Πολιτιστικής Κληρονομιάς (EuroMed 2023)για την εργασία του με «Εναλλακτικές Πραγματικότητες και Ψηφιακές Εφαρμογές για την Ανάδειξη Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς: Η περίπτωση της Κέρκυρας και του έργου v-Corfu».
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εντάσσονται στις περιοχές του Ψηφιακού Πολιτισμού, της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, των Έξυπνων Πόλεων και της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή, με έμφαση σε θέματα σχετικά με:
- Εμβυθιστικές Εμπειρίες και Εκτεταμένη Πραγματικότητα (Εικονική, Επαυξημένη και Μικτή)–XR (VR, AR, MR)
- ΤριδιάστατεςΤεχνολογίες και Μοντελοποίηση 2Δ/3Δ Γραφικών
- Εικονικούς Κόσμους, Εικονικά Περιβάλλοντα και Εικονικά Μουσεία
- Διάδραση, Διεπαφή και Εμπειρία Χρήστη (UI/UX)
- Διαδραστικά Πολυμέσα και Νέες Τεχνολογίες
- Εκπαιδευτικόκαι Ψυχαγωγικό Λογισμικό
- Video Games, Serious Games, Cloud/EdgeGaming, καιGamification
- Τεχνολογίες Διαδικτύου και Κινητές Εφαρμογές
- Τεχνητή Νοημοσύνη και Βελτιστοποίηση Απόδοσης
- Ποιότητα Υπηρεσίας (QoS) και Ποιότητα Εμπειρίας (QoE)
Επιστροφή
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ταχυδρομική ΔιεύθυνσηΛεωφόρου Αντώνη Τρίτση 1
Κεφαλονιά, Αργοστόλι
ΤΚ 28100
26710 27311
secdmc@ionio.gr