Στo πλαίσιo του μαθήματος οι φοιτητές θα γνωρίσουν τις βασικές αρχές της Τεχνητής Νοημοσύνης καθώς επίσης και τα είδη των προβλημάτων που επιλύονται με αυτή. Έμφαση δίνεται σε αλγορίθμους μηχανικής μάθησης οι οποίες χρησιμοποιούνται μεταξύ άλλων και στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και γενικότερα στα ψηφιακά μέσα για την διαχείριση / αντιμετώπιση διαφόρων προβλημάτων τα οποία απαιτούν υψηλή υπολογιστή ισχύ και είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν με τον κλασικό προγραμματισμό.
Κωδικός | Μάθημα | Εξάμηνο | Υ / ΕΥ | Θεωρία (ώρες) | Εργαστήριο (ώρες) | ECTS |
801Y | Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση | 8 | Υ | 4 | 5 | |
Επιλογή 2 από τα 4 | ||||||
802EY | Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα | 8 | ΕΥ | 3 | 5 | |
803EY | Ψηφιακά Μέσα στην Εκπαίδευση | 8 | ΕΥ | 3 | 5 | |
804EY | Περιβαλλοντική Επικοινωνία | 8 | ΕΥ | 3 | 5 | |
805EY | Τεχνητή Νοημοσύνη | 8 | ΕΥ | 3 | 5 | |
Επιλογή 1 από τα 3 | ||||||
806EY | Δημοσιογραφία Δεδομένων | 8 | ΕΥ | 2 | 2 | 5 |
807EY | Τρισδιάστατες (3D) Αναπαραστάσεις | 8 | ΕΥ | 2 | 2 | 5 |
808EY | Ψηφιακά Παιχνίδια και Μάθηση | 8 | ΕΥ | 2 | 2 | 5 |
799Υ | Πτυχιακή Εργασία | 8 | Υ | 10 | ||
798Ε | Πρακτική Άσκηση | 8 | Ε | 10 |