Κατατακτήριες Εξετάσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2022 – 2023

Κατατακτήριες Εξετάσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2022 – 2023

Last Updated on 16/05/2022 by Γραμματεία Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας – Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Η ύλη των κατατακτηρίων εξετάσεων για το ακαδ. έτος 2022-2023 είναι η εξής:

Μάθημα 1: Διαφήμιση

Βιβλία

  1. «Διαφήμιση: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Αποτελεσματικότητα», Γιώργος Ζώτος και άλλοι, 2018, εκδ. University Studio Press.
    • Ύλη:
      • Κεφάλαιο 3: σσ. 73-97
      • Κεφάλαιο 10: σσ. 207-254
      • Κεφάλαιο 14: σσ. 376-394
      • Κεφάλαιο 15: σσ. 424-440
  2. «Η Διαφήμιση ως Επικοινωνία», Gillian Dyer, 2009, εκδ. Πατάκη.
    • Ύλη:
      • Σημειωτική & Ιδεολογία: σσ. 133-157
      • Η γλώσσα της διαφήμισης: σσ. 158-178
      • Η ρητορική της διαφήμισης: σσ. 179-204

Μάθημα 2: Διαδικτυακή Επικοινωνία και Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Βιβλίο

  1. «Ηλεκτρονικό Εμπόριο (επιχειρήσεις, τεχνολογία, κοινωνία)», 2014, έκδοση: 10η isbn:978-960-491-085-4.
    • Ύλη
      • 107-181,
      • 245-322,
      • 376-403,
      • 691-743

Μάθημα 3: Εισαγωγικά στοιχεία επικοινωνίας

Βιβλία

  • Επιλογή 1: Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα, Ντένις ΜακΚουέιλ, Καστανιώτης 2003, 960-03-3301-7
    • Ύλη: Από την αρχή έως σελίδα 172.
  • Επιλογή 2: ΜΜΕ και θεωρία της μαζικής επικοινωνίας, Denis McQuail & Mark Deuze, Παπασωτηρίου 2020
    • Ύλη: από την αρχή  έως σελίδα 198.

Η ύλη από τα δύο βιβλία είναι εναλλακτική και ισοδύναμη. Να επιλεγεί οποιοδήποτε από τα δύο.

Θα ακολουθήσουν νεώτερες ανακοινώσεις σχετικά με τις ημερομηνίες διεξαγωγής, τη διαδικασία υποβολής αίτησης & δικαιολογητικών, με την επιφύλαξη των ισχυουσών διατάξεων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.