Κουμπαρέλης Ανάργυρος

Κουμπαρέλης Ανάργυρος

ΛΕκτορας ΕφαρμογΩν

Γνωστικό Αντικείμενο: Οικονομολόγος με Εξειδίκευση στο Μάρκετινγκ Νέες Τεχνολογίες Διαφήμισης

Ώρες υποδοχής φοιτητών
Πέμπτη 17.00-19.00

E-mail: koubarelis@yahoo.com Τηλ.: +30 2671026504

 

Προσωπικά Στοιχεία

Επώνυμο:                    Κουμπαρέλης

Όνομα:                        Ανάργυρος  

Ημ. γέννησης:             26-1-1960

Καταγωγή:                  Αθήνα

Διεύθυνση:                  Ματθαίου Λιούγκα 29, Γλυφάδα, 166 75

Τηλέφωνα:                  Γραφ.: 26710 26504, Κιν.: 6939332686

e–mail:                         koubarelis@yahoo.com

Μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.).

Μέλος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

 

Σπουδές

2016: PhD – Τμήμα Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΕΜΜΕ) – ΕΚΠΑ: “Οι διαφημίσεις ως δείκτες νοοτροπιών: μεταβάσεις της καταναλωτικής παραστατικής στην έντυπη ελληνική διαφήμιση (1875-2015)” (βλέπε ΕΚΤ) – υπό δημοσίευση.

2004: M.Sc. Μάρκετινγκ και Επικοινωνία: Τμήμα “Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

2001:   Diploma in Marketing: EMC (European Marketing Confederation), Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

1992:   M.A. Social Anthropology: Department of Social Sciences and Anthropology, University of Durham.

1988:   B.Sc – Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

1982:   B.Sc – Διοίκηση Επιχειρήσεων του Α.Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου Κρήτης.

 

Πιστοποιητικά

2007:   Πιστοποιητικό Γραφικών Τεχνών (Illustrator Phoroshop, XQuark) από Intergraphics S.A. Γραφικές Τέχνες, διάρκειας 50 ωρών.

2006: Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα “Εκπαίδευση Αγροτών για την Ανάληψη Δράσεων στο Δευτερογενή και τον Τριτογενή Τομέα της Οικονομίας – ΗΣΙΟΔΟΣ” (της ΓΓΕΕ του ΥπΕΠΘ), διάρκειας 150 ωρών.

2006:   Πιστοποιητικό εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις Νέες Τεχνολογίες – ΗΡΩΝ», (της ΓΓΕΕ του ΥΠΕΠΘ), διάρκειας 50 ωρών.

2006:  Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα “Εκπαίδευση Αγροτών για την Ανάληψη Δράσεων στο Δευτερογενή και τον Τριτογενή Τομέα της Οικονομίας – ΗΣΙΟΔΟΣ” (της ΓΓΕΕ του ΥΠΕΠΘ), διάρκειας 30 ωρών.

1997:   Πιστοποιητικά από την Ένωση Ελλήνων Διαπραγματευτών Συναλλάγματος για τα πεδία: α. Capital Market – Ομόλογα, β. MM Market, γ. Forward Market & Currency Swaps, διάρκειας 90 ωρών.

1997:   Πιστοποιητικό “Νέες Τεχνικές Χειρισμού Ομολόγων” – Χρίστος Βιλλιώτης Ε.Π.Ε, διάρκειας 150 ωρών.

 

Διδακτική εμπειρία

1993-94: Εισηγητής του μαθήματος “Marketing Εξαγωγών” για τις ανάγκες κατάρτισης των μαθητών του Κ.Ε.Κ “Ψηφίον” (Medit Α.Ε).

1993-94: Εισηγητής Δημοσίων Σχέσεων στις Σχολές Αυγερινοπούλου.

1994-95: Εισηγητής Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων στο BCA College.

2003-04: Υπεύθυνος Σπουδών και Διδάσκων-Εισηγητής των μαθημάτων Μάρκετινγκ, Πωλήσεις, Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις στο St. George Commercial College.

2005-09:  Υπεύθυνος Έργου του προγράμματος «Εκπαίδευση Αγροτών για την Ανάληψη Δράσεων στον Δευτερογενή και τον Τριτογενή Τομέα της Οικονομίας – ΗΣΙΟΔΟΣ» (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Μέτρο 2.5., Ενέργεια 2.5.1.), του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ανηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.), της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων, του ΥπΕΠΘ.

2006-08: Εργαστηριακός συνεργάτης του ΤΕΙ Αγ. Νικολάου Κρήτης, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής,. Μάθημα: Διοίκηση Πωλήσεων Χρηματοοικονομικών Προϊόντων-Υπηρεσιών.

2007-08: Ωρομίσθιος καθηγητής στο Τμήμα Εμπορίας & Μάρκετινγκ του Τ.Ε.Ι. Αθηνών. Μαθήματα: Μάρκετινγκ ΥπηρεσιώνΔημόσιες Σχέσεις (στα Αγγλικά – Erasmus), Γραφιστικές Εφαρμογές στη Διαφήμιση. 

2009 έως σήμερα: Λέκτορας Εφαρμογών στο Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας (ΨΜΕ) του Ιόνιου Πανεπιστήμιου.

 

Άλλη προϋπηρεσία

1992-1997: Senior Copywriter (κειμενογράφος) στις εξής διαφημιστικές εταιρίες: α. Ted Bates S.A. (πολυεθνική), β. Bozzel Grant S.A. (πολυεθνική), γ. Ashley & Holmes (μέλος της πολυεθνικής McanEricson Advertising Group), δ. National Communication Creative (εξωτερικός συνεργάτης).

1996-98: Διατραπεζικός Μεσολαβητής – Senior Dealer στις εταιρείες Athens Money Brokers και Χαραμής- Cox A.E.

1998-01: Διευθύνων Σύμβουλος της Private Dealers Α.Ε.Λ.Δ.Ε.

2001-02: Διευθυντής Ανάπτυξης και Μάρκετινγκ στην Praxis Α.Χ.Ε.Π.Ε.Υ., μέλος του Ομίλου της International Life

2003-2005: Σύμβουλος έκδοσης στο περιοδικό “Επιστημονικό Μάρκετινγκ” (εκδόσεις MORAX S.A.).

 

Διακρίσεις

  1. Short List στο Φεστιβάλ “Αστρα ‘94”: TV Commercial του περιοδικού VOX – Ashley & Holmes Advertising Agency S.A.
  2. Κυρήκειο στο Φεστιβάλ Διαφήμισης ’95 (Κατηγορία: Promotionall Project): Art Διαγωνισμός PIAGGIO – Ashley & Holmes Advertising Agency S.A.
  3. Αριστεία από το ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων 2015, για τις ασύγχρονες εξ αποστάσεως διαλέξεις στα μαθήματα Διαφήμιση και Αρχές Μάρκετινγκ.

 

Ψηφιακές Εκδόσεις

  • Εκδότης του ηλεκτρονικού περιοδικού “Επωδός” (www.epodos.gr) με αντικείμενο την τέχνη.
  • Εκδότης του ηλεκτρονικού περιοδικού “Εγγράφως” (engrafos.gr) – δημοσιογραφικό χαρακτήρα.

 

Μελέτες 

  1. The Passage to Immortality: An Anthropological insight into an Orthodox Hagiorite Community”, Μεταπτυχιακή Εργασία στο University of Durham (1992).
  2. Brokering in GRD: Business proposal για λογαριασμό της Eurobrokers LTD, εταιρία διατραπεζικής διαμεσολάβησης (London). Διερεύνηση της πιθανότητας επέκτασης των εργασιών της στην Ελλάδα (1998).
  3. Possibilities of cooperation in the Hellenic, Cypriot, Balkan and Middle Eastern Market: Strategy andImplementation”: Σε συνεργασία και για λογαριασμό της D-Finance Χρηματιστηριακή (1999).
  4. Basics of Greek Stock Market”: Σεμινάριο με τα στοιχειώδη της ελληνικής χρηματιστηριακής αγοράς για μικροεπενδυτές. Ενημερωτικό φυλλάδιο για τις ανάγκες των πελατών της Private Dealers Α.Ε.Λ.Δ.Ε (1999).
  5. Business Concept & Plan για την Οργάνωση και εύρυθμη Λειτουργία της Διεύθυνσης Δικτύου της Praxis Α.Χ.Ε.Π.Ε.Υ.”: Μελέτη ανάπτυξης δικτύου και συνεργιών για λογαριασμού του Ομίλου της International-Life Ασφαλιστικής (2000).
  6. Επαγγελματικά Εγχειρίδια και Επιμόρφωση: Η περίπτωση της ΕΕΔΕ”: Πτυχιακή εργασία σχετικά με σημασία παραγωγής και εμπορίας επαγγελματικών εγχειριδίων για λογαριασμό της Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (2001).
  7. Στρατηγική Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων για τις ανάγκες του Εκπαιδευτικού Οργανισμού St. George”: Η εργασία εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του κολεγίου και παρουσιάστηκε σε ενδο-επιχειρησιακό επίπεδο (2004).
  8. Τράπεζες & Διαδίκτυο: Ανάλυση της Προβολής Πιστωτικών Ιδρυμάτων και της Διαφήμισης Τραπεζικών Προϊόντων και Υπηρεσιών στα Ιστόπεδα των Τραπεζών”, Μεταπτυχιακή Εργασία στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2004).
  9. “Πανελλαδική έρευνα: Διερεύνηση των αναγκών εκπαίδευσης των αγροτών” (παραγωγή νέου εκπαιδευτικού υλικού) στα πλαίσια του προγράμματος “Εκπαίδευση Αγροτών-ΗΣΙΟΔΟΣ” (Υποέργο 10) του ΙΔΕΚΕ (2008).

 

Δημοσιεύσεις (χωρίς κριτές)

  1. Κουμπαρέλης, Α., “Εικόνα Προϊόντος και Θεωρία Ορίων”, περιοδικό Marketing Report, εκδ. Γ.Σ. Μπαρμπερόπουλος, τ. 299, σ.σ. 24-26, 1996.
  2. Κουμπαρέλης, Α., “Οικονομική Θεωρία και Διαφήμιση”, περιοδικό “Χρηματο-Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, εκδ. Morax A.E., τ. 13, σ.σ. 88-95, 2003.
  3. Κουμπαρέλης, Α., “Cross Selling: Η νέα μόδα των Τραπεζών”, περιοδικό “Χρηματο-Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, εκδ. Morax A.E., τ. 13, σ.σ. 96-103, 2003.
  4. Κουμπαρέλης, Α., “Ζήτηση Αγοράς και Κύκλος Ζωής Προϊόντος”, περιοδικό “Χρηματο-Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, εκδ. Morax A.E., τ. 14, σ.σ. 112-115, 2003.
  5. Κουμπαρέλης, Α., “Αφιέρωμα στην Ιδιωτική Εκπαίδευση: Ιδιωτική Εκπαίδευση; Γιατί όχι!”, περιοδικό “Χρηματο-Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, εκδ. Morax A.E., τ. 19, σ.σ. 81-91, 2003.
  6. Κουμπαρέλης, Α., “Μάρκετινγκ Σχέσεων Πελατείας”, περιοδικό “Χρηματο-Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, εκδ. Morax A.E., τ. 21, σ.σ. 58-67, 2003.
  7. Κουμπαρέλης, Α., Επιμέλεια του περιοδικού “Μάρκετινγκ & Επικοινωνία”,. Θεματική έκδοση με τίτλο “Μάρκετινγκ και Πολιτική: Διαφορές και Ομοιότητες”, σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τ. 1, 2004 – Αρθρογραφία – Κριτική Επιτροπή: Γιώργος Αυλωνίτης, Γιώργος Σιώμκος, Αθανάσιος Κουρεμένος.
  8. Κουμπαρέλης, Α., Ελληνικές Εκλογές και η Παραστατική των Ποσοστών” – σειρά άρθρων για το περιοδικό “Μάρκετινγκ & Επικοινωνία”, Φεβρουάριος 2004, τ. 1, σε συνεργασία και με την υποστήριξη της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, με θέμα “Μάρκετινγκ και Πολιτική” (2004: 29-46).
  9. Κουμπαρέλης, Α., “Σπουδές Αντίδοτο στην Ανεργία”, Εφημερίδα ΚΑΡΙΕΡΑ, τ. 95, σελ 14, Σεπτέμβριος 2004.
  10. Κουμπαρέλης, Α., “Τεχνικά Χαρακτηριστικά Τραπεζικών Ιστοσελίδων και Προβολή μέσω Διαδικτύου”, περιοδικό “Επιστημονικό Μάρκετινγκ”, εκδ. Morax A.E., τ. 14, σελ. 88-94, 2005.
  11. Κουμπαρέλης, Α., “Στρατηγικές Ανάπτυξης Λιανικής Τραπεζικής”, περιοδικό “Επιστημονικό Μάρκετινγκ”, εκδ. Morax A.E., τ. 16, σελ. 58-64, 2005.
  12. Κουμπαρέλης, Α., Το Bullying και “η σιωπή των αμνών”, Ψηφιακό περιοδικό Epodos (http://www.epodos.gr), Μάιος 3, 2015.
  13. Κουμπαρέλης, Α., “Η Ιστορία του ελληνικού τύπου: εφημερίδες, περιοδικά και διαφήμιση – μικρή αφήγηση” http://eclass.teiion.gr/modules/document/file.php/DSE106, 2015.
  14. Κουμπαρέλης, Α., “Η σημασία της διαχρονικής παρατήρησης των πλαισιώσεων ανάδειξης σε μια κατηγορία: η μεταβλητή σημασία της καθαριότητας” –  Ψηφιακό περιοδικό Epodos (http://www.epodos.gr), Μάιος 15, 2016.

 

Δημοσιεύσεις σε Επιστημονικά Περιοδικά (με κριτές)

  • Κουμπαρέλης, Α., “Η πρακτική αξία της εκπαίδευσης αγροτών για την ανάληψη δράσεων στο δευτερογενή και τον τριτογενή τομέα της οικονομίας μέσα από το πρόγραμμα ΗΣΙΟΔΟΣ του Ι.Δ.ΕΚ.Ε.”:Εισήγηση στο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή, “Δια Βίου Εκπαίδευση”, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 30-1 Απριλίου 2006
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C. “From Printed to Digital Advertising. A Case Study of Hotels and Travel Agencies in Greece”, International Journal of British Journal of Marketing Studies (BJMS), European Centre for Research, Training and Development (ECRTD), 2020 (under review)
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C., Antonopoulou, H. “Data Analysis of Historical Greek Advertisements from the Marketing Perspective. Case Study of the Variable Importance of Cleanliness”, International Journal of British Journal of Marketing Studies (BJMS), European Centre for Research, Training and Development (ECRTD), 2020 (under review)
  • Koumparelis, A., Gkintoni, E., Halkiopoulos, C. “Tourism Advertisements Over Time in light of Psychology of Colors”. Gender and tourism: challengies and opportunities, Book Chapter, Routledge,2020 (accepted)
  • Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Koumparelis, A. “Neuromarketing as a Business Strategy in Decision Making Process of Tourism Destination”. Gender and tourism: challengies and opportunities, Book Chapter, Routledge,2020 (accepted)

 

Δημοσιεύσεις – Εισηγήσεις σε Διεθνή Συνέδρια (με κριτές)

  • Κουμπαρέλης, Α., Εισήγηση στο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή, “Δια Βίου Εκπαίδευση”, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 30-1 Απριλίου 2006 με θέμα “Η πρακτική αξία της εκπαίδευσης αγροτών για την ανάληψη δράσεων στο δευτερογενή και τον τριτογενή τομέα της οικονομίας μέσα από το πρόγραμμα ΗΣΙΟΔΟΣ του Ι.Δ.ΕΚ.Ε.”
  • Koumparelis, A., Gkintoni, E., Halkiopoulos, C., Papadopoulos, D., Antonopoulou, H. “Data Analysis of Greek Historical Advertisements Over Time in light of Psychology of Colors”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 10-12 July 2019, Crete, Greece (Paper accepted after Double Blind review).
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C., Giannoukou, I., Konidaris, A., Antonopoulou, H. “The Modality of Tourist Advertising Promotion as Place Branding in Greece. A Visual Retrieval Framework”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 10-12 July 2019, Crete, Greece (Paper accepted after Double Blind review).
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C., Papadopoulos, D., Antonopoulou, H. “The Variable Importance of Cleanliness in Greek Advertisements. Data Analytics of Detergents’ Historical Images (1900-2015)”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 10-12 July 2019, Crete, Greece (Paper accepted after Double Blind review).
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C., Gkintoni, E., Antonopoulou, H., Georgiadi, M. “Association through Data Analysis of Children as Protagonists in Greek Advertisements”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 10-12 July 2019, Crete, Greece (Paper accepted after Double Blind review).
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C., Antonopoulou, H. “Posters as a Means of Appreciation the Athens-Epidaurus Festival and the Cultural and Tourist Promotion of Greece: A Data Mining Approach”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 10-12 July 2019, Crete, Greece (Paper accepted after Double Blind review).
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C., Konidaris, A., “Data Analysis from the Printed to Digital Advertising of Hotels and Travel Agencies in Greece of the 21st Century”. 6th International Conference “Cultural and Tourism Innovation: Integration and Digital Transition”, 12-15 June 2019, Athens, Greece.
  • Koumparelis, A., Halkiopoulos, C. “Historical Advertisements of Hotels, Tour Agencies and Involved Services of Tourism Industry in Greece: A Data Mining Analysis via Image Processing”. 6th International Conference “Cultural and Tourism Innovation: Integration and Digital Transition”, 12-15 June 2019, Athens, Greece.
  • Halkiopoulos, C., Koumparelis, A., Dimou, E., Theodorakopoulos, L., Heliades, G. “Applying Data Mining Techniques for Pattern Recognition in a Knowledge Data Base of Historical Greek Advertising Images”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 10-12 July 2019, Crete, Greece (Paper accepted after Double Blind review).
  • Petropoulos, N., Halkiopoulos, C., Gkintoni, E., Koumparelis, A., Antonopoulou, H. “The Stroop Effect as a Visual Game using Unity Technology via Evocative Power of Words and Images in Marketing”. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 10-12 July 2019, Crete, Greece (Paper accepted after Double Blind review).

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support