Webinar με θέμα «Data Analytics in Marketing»

Webinar με θέμα «Data Analytics in Marketing»

Last Updated on 10/01/2023 by Γραμματεία Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας – Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ», το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου διοργανώνει Webinar με θέμα «Data Analytics in Marketing», την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 18:00.
Ομιλητές της εκδήλωσης είναι οι:

• Πάνος Μπάσιος, Digital, Data & Analytics Director, MSD Greece, με θέμα: «Storytelling with Data»
• Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια Focus Bari με θέμα: «Sharing Our Data»
• Παναγιώτης Τσαντίλας CEO Palo.gr με θέμα: «Social Intelligence with AI»

Η εκδήλωση, την οποία θα συντονίσει η Βάλια Καϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος, θα είναι ανοιχτή στο κοινό και θα μεταδοθεί από το κανάλι του Τμήματος στο YouTube στον σύνδεσμο: https://www.youtube.com/channel/UC0rOsCrGwEe7hs2Sgih6WPg

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

 

Βιογραφικά ομιλητών:

Πάνος Μπάσιος: Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στους τομείς της τεχνολογίας, του business και του marketing, σε ένα μεγάλο φάσμα αγορών καθώς και μεγεθών εταιρειών – από startups μέχρι και πολυεθνικούς οργανισμούς -, ο Πάνος Μπάσιος είναι ο Digital, Data & Analytics Director στην MSD, υπεύθυνος για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Ξεκίνησε την καριέρα του στη Silicon Valley των Η.Π.Α., όπου εργάστηκε για 5 χρόνια στις εταιρείες Apple και Sun Microsystems προτού επιστρέψει στην Ελλάδα, έχοντας βιώσει από κοντά την εξέλιξη του ευρύτερου digital οικοσυστήματος από τη γέννησή του, μέχρι και σήμερα. Στη συνέχεια, ανέλαβε θέσεις ευθύνης σε μια σειρά από εταιρείες, ενώ παράλληλα συνίδρυσε και διηύθυνε με επιτυχία τη συμβουλευτική εταιρεία Amperium. Πριν ενταχθεί στην MSD, o Πάνος διετέλεσε Managing Director στην εταιρεία iProspect, το μεγαλύτερο πολυεθνικό performance digital agency και τμήμα του ομίλου Dentsu, ενώ πιο πριν ήταν ο διευθυντής του Κέντρου Ψηφιακής Αριστείας και Καινοτομίας στον ΟΠΑΠ. Ο Πάνος είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο στο Electrical Engineering από το Stanford University και είναι κάτοχος του Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ξένια Κούρτογλου: Η Ξένια Κούρτογλου ίδρυσε τη Focus Bari, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία ερευνών καταναλωτή, με διεθνή αναγνώριση, το 1998. Μέσα από τη δουλειά της, η συγγραφέας μελετά εδώ και τριάντα χρόνια την ανθρώπινη φύση και συμπεριφορά και «φωτογραφίζει» όλες τις εξελίξεις της ελληνικής κοινωνίας. Με απέραντη αγάπη για την Έρευνα Αγοράς, τον επιστημονικό κλάδο που προάγει το υγιές επιχειρείν, η Ξένια Κούρτογλου δίδαξε το συγκεκριμένο μάθημα για δεκατέσσερα χρόνια ως προσκεκλημένη λέκτωρ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού, ενώ το 2012 ίδρυσε μαζί με άλλες επτά Ελληνίδες επιχειρηματίες το Δίκτυο i for U για την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Είναι εδώ και πολλά χρόνια συχνά καλεσμένη ομιλήτρια σε τοπικά και διεθνή συνέδρια πάνω σε θέματα επιχειρηματικότητας, επικοινωνίας, τεχνολογίας και προσωπικής ανάπτυξης. Είναι επίσης πιστοποιημένη Life & Business Coach. Το βιβλίο της «Η καλύτερη ευκαιρία είναι… τώρα!.» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα.

Παναγιώτης Τσαντίλας: Ο Παναγιώτης Τσαντίλας ίδρυσε την Paloservices.com το 2008. Προηγουμένως, είχε εργαστεί για πάνω από 25 χρόνια σε ανώτατες διοικητικές θέσεις σε ελληνικές και διεθνείς εταιρείες τεχνολογίας και υπηρεσιών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο ΙΤ από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης και προπτυχιακού στον τομέα της Φυσικής από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας. Είναι παθιασμένος με την τεχνολογία του Big Data και της μηχανικής μάθησης και έχει καταφέρει να εδραιώσει την Paloservices.com  ως πρωτοπόρο και καινοτόμο στην Ελλάδα στους τομείς της αυτόματης συγκέντρωσης περιεχομένου από το Διαδίκτυο, της αυτόματης ομαδοποίησης των ειδήσεων, της αναγνώρισης οντοτήτων (NER), της ανάλυσης συναισθήματος (Sentiment Analysis) καθώς και της αναγνώρισης των χαρακτηριστικών (Aspect Mining).