Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:
Η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει σήμερα επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητες της χρησιμοποιώντας ολοένα και περισσότερο τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Το Marketing στοχεύει πλέον κυρίως το Διαδίκτυο και γενικότερα τα ψηφιακά μέσα ως μέσα προώθησης μηνυμάτων αλλά και ως πλατφόρμα υλοποίησης στρατηγικών για την εφαρμογή των βασικών θεωρητικών αρχών του. Το μάθημα επικεντρώνεται σε τεχνικές και εργαλεία παραγωγής περιεχομένου. Στη συνέχεια δίνεται έμφαση στους τρόπους που το περιεχόμενο αυτό μπορεί να προωθηθεί μέσω των μηχανών αναζήτησης. Οι γενικές θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι:
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly Paperback – 15 April 2022
by David Meerman Scott
978-1119854289
Social Media Marketing 2021 and Digital Marketing: The Complete Online Business, Social Media Agency and Personal Brand Workbook for Beginners to Turn your Online Presence into a Money Making Machine
Michael Branding
1801647194
Content: The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy
Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
1398694517
Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns
Damian Ryan
1789666015
Advances in Digital Marketing and eCommerce, Third International Conference, 2022
ISBN: 978-3-031-05728-1
https://daninstitute.com/resources/white-papers/
https://growthrocks.com/blog/top-digital-marketing-articles/
https://www.alancharlesworth.com/
https://blog.hubspot.com/marketing/digital-strategy-guide
https://clickup.com/blog/kpi-examples/
https://freshsparks.com/digital-marketing-success/
https://uhurunetwork.com/digital-marketing-terms/
Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι αναρτημένα στο eclass από την αρχή του εξαμήνου, ενώ επεξηγούνται ανά τακτά διαστήματα στο μάθημα.
Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική