Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας που έχει ως κέντρο τον/η φοιτητή/φοιτήτρια, αλλά και των αρχών της διαφάνειας και λογοδοσίας, έχει υιοθετηθεί από το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και επικοινωνίας ένας σαφής μηχανισμός διαχείρισης παραπόνων και ενστάσεων. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων από το Τμήμα εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τον Κανονισμό Λειτουργίας του Μηχανισμού Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων Φοιτητών καθώς και τη σχετική φόρμα ηλεκτρονικής υποβολής παραπόνου του Τμήματος.