Οι φοιτητές του ΠΜΣ έχουν πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχονται από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, καθώς και από Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας.
Στο Τμήμα παρέχεται λειτουργική υποστήριξη από τις παρακάτω Διευθύνσεις και Μονάδες του Ιονίου Πανεπιστημίου:
- Διεύθυνση Διοικητικού
- Τμήμα Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων
- Διεύθυνση Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας
- Διεύθυνση Οικονομικού
- Διεύθυνση Πληροφορικής & Δικτύων
- Μονάδα Υποστήριξης Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών
- Διεύθυνση Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου
- Γραφείο Δημοσιευμάτων και Εκδόσεων
- Γραφείο Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- Γραμματεία Συγκλήτου
- Γραφείο Διασύνδεσης
- Δικαστικό Γραφείο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ)
- Αυτοτελές Γραφείο Υποστήριξης της Διδασκαλίας και της Μάθησης
- Γραφείο Συνηγόρου του Φοιτητή
- Υπεύθυνος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στην ακαδημαϊκή κοινότητα του Τμήματος συνίστανται στα εξής:
- email / Webmail (https://webmail.ionio.gr)
- Σύστημα διαχείρισης μάθησης (https://opencourses.ionio.gr )
- Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση (Zoom, Webex)
- Τηλεδιασκέψεις (ePresence)
- Microsoft Office 365 (μέσω του ΔΗΛΟΣ 365) (https://delos365.grnet.gr/ )
- Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτημάτων Χρηστών μέσω του Συστήματος Διαχείρισης Αιτημάτων (https://otrs.ionio.gr/otrs/ )
- Υπηρεσία VPN (http://noc.ionio.gr/vpn.htm )
- Υπηρεσία Ανίχνευσης Λογοκλοπής (turnitin) μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης (https://opencourses.ionio.gr)
- Tο σύστημα της ηλεκτρονικής γραμματείας (https://dias.ionio.gr )
- Συμβουλευτική και Στήριξη Φοιτητών (https://studentsupport.ionio.gr/gr/services/counseling/)
- Ηλεκτρονική πρόσβαση στον κατάλογο του Συνδέσμου Ελληνικών Ηλεκτρονικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (HEAL-LINK) και σε πλείστες άλλες διεθνείς πηγές βιβλιογραφικών δεδομένων
- Ενημερωμένη ιστοσελίδα, που επικαιροποιείται και εμπλουτίζεται σε τακτική βάση
- Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του Τμήματος τα οποία διαχειρίζεται επιτροπή επικοινωνίας