logo
ENGLISH
Νέα
Σελίδα 1 / 7 : >>>
Οι φοιτητές/τριες μας στο iMEdD International Journalism Forum 2025
Δημοσίευση: 01-10-2025 12:07 | Προβολές: 1514
image
Με τη μεγαλύτερη εκπροσώπηση στο iMEdD International Journalism Forum 2025 από τα ελληνικά πανεπιστημιακά τμήματα, οι φοιτητές/τριες του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας έζησαν τις πρώτες τους «αληθινές» δημοσιογραφικές εμπειρίες και ήρθαν σε επαφή με τον παγκόσμιο δημοσιογραφικό χάρτη.
Προκήρυξη εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπων των φοιτητών (προπτυχιακών, μεταπτυχιακών και υποψηφίων διδακτόρων) του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας στη Συνέλευση του Τμήματος
Δημοσίευση: 29-09-2025 10:44 | Προβολές: 242
Ο Πρόεδρος του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας της Σχολής Επιστήμης της Πληροφορίας και Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου, έχοντας υπόψη: 1. το Π.Δ. 83/1984 «Ίδρυση Πανεπιστημίου Αιγαίου, Ιονίου Πανεπιστημίου και Πανεπιστημίου Θεσσαλίας» (ΦΕΚ 31/τ.Α΄/20-3-1984),2. το Π.Δ. 79/2013 «Ίδρυση Σχολών, κατάργηση Τμήματος, μετονομασία Τμήματος, συγχώνευση ειδικεύσεων στο Ιόνιο (...)
2ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο & Ερευνητικό Συμπόσιο NextGCom 2025
Δημοσίευση: 25-09-2025 12:26 | Προβολές: 1294
Έναρξη: 25-09-2025 |Λήξη: 06-10-2025
[Έληξε]
image
Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στο 2ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο & Ερευνητικό Συμπόσιο NextGCom 2025, που επικεντρώνεται στη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης στα μελλοντικά δίκτυα 6G.
Εγγραφές στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών για το ακ. έτος 2025-2026
Δημοσίευση: 15-09-2025 11:29 | Προβολές: 1270
Συνημμένα αρχεία
gr  doc.png  Αίτηση Εγγραφής
Mέγεθος: 28.81 KB :: Τύπος: Kείμενο Word
gr  doc.png  Αίτηση Απαλλαγής
Mέγεθος: 32.57 KB :: Τύπος: Kείμενο Word
Όλοι οι επιτυχόντες του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ», παρακαλούνται όπως καταθέσουν ηλεκτρονικά τα έντυπα που περιγράφονται την ενότητα Α έως τις 23-9-2025. Οι επιτυχόντες που επιθυμούν να καταθέσουν αίτηση για απαλλαγή των τελών φοίτησης καλούνται πέρα από τα δικαιολογητικά της ενότητας Α, όπως καταθέσουν επιπρόσθετα και τα έντυπα (...)
Αποτελέσματα αξιολόγησης αιτήσεων για το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών ακ. έτους 2025-2026
Δημοσίευση: 10-09-2025 12:03 | Προβολές: 1005
Συνημμένα αρχεία
gr  pdf.png  Αποτελέσματα_25_26
Mέγεθος: 238.79 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
image
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των αιτήσεων για εισαγωγή στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών “Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ” για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, είναι διαθέσιμα στο συνημμένο αρχείο.   Τα αποτελέσματα δεν περιέχουν ονοματεπώνυμα αλλά το αναγνωριστικό εγγραφής που έχει αποδοθεί από την ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων σε κάθε υποψήφιο.    Στις αρχές (...)
Παράταση Λήξης Υποβολής Αιτήσεων για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026
Δημοσίευση: 18-08-2025 12:41 | Προβολές: 479
Σημαντική Ημερομηνία: 25-08-2025
[Έληξε]
Κατόπιν πολλών αιτημάτων, η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» του Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026 παρατείνεται έως την Κυριακή 24 Αυγούστου 2025 και ώρα 16:00.
Επίσκεψη Ακαδημαϊκών από το Πανεπιστήμιο Ferrara της Ιταλίας
Δημοσίευση: 30-07-2025 14:58 | Προβολές: 1301
image
Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου είχε την τιμή να υποδεχθεί, στις 10 Ιουλίου 2025, τις Αναπληρώτριες Καθηγήτριες Rachele Dubbini και Raffaella Cantore από το Πανεπιστήμιο της Ferrara στην Ιταλία, στο πλαίσιο του προγράμματος κινητικότητας Erasmus+ (ΚΑ131).
Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας εγκαινιάζει τριήμερο σεμινάριο A.I. σε συνεργασία με τη Microsoft
Δημοσίευση: 18-06-2025 14:40 | Προβολές: 982
Σημαντική Ημερομηνία: 18-06-2025
[Έληξε]
image
Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου εγκαινίασε τριήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Τεχνητή Νοημοσύνη σε συνεργασία με τη Microsoft.
Απόφαση πιστοποίησης του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας με τίτλο 'Νέα Μέσα Επικοινωνίας & Ψηφιακό Μάρκετινγκ'
Δημοσίευση: 04-06-2025 12:34 | Προβολές: 4395
image
Το Συμβούλιο Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (ΣΑΠ) της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) πιστοποίησε ότι το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου με τίτλο 'Νέα Μέσα Επικοινωνίας & Ψηφιακό Μάρκετινγκ' συμμορφώνεται πλήρως με τις αρχές του Προτύπου Ποιότητας για την πιστοποίηση των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών σε λειτουργία της ΕΘΑΑΕ και τις Αρχές και Κατευθυντήριες Οδηγίες για την Διασφάλιση Ποιότητας στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕSG) για το επίπεδο σπουδών 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων. Η διάρκεια ισχύος της πιστοποίησης ορίζεται για πέντε έτη, από 29-05-2025 έως 28-05-2030
Απολογισμός του 2ου Πολυθεματικού Συνεδρίου του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας
Δημοσίευση: 02-06-2025 12:49 | Προβολές: 920
image
Το 2ο Πολυθεματικό Συνέδριο του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου πραγματοποιήθηκε στις 12 και 13 Μαΐου 2025, στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς, συγκεντρώνοντας φοιτητές, διδάσκοντες και φίλους του Τμήματος σε ένα διήμερο ανταλλαγής ιδεών, παρουσιάσεων και δημιουργικών προσεγγίσεων.
Με τη σφραγίδα του Ιονίου Πανεπιστημίου ο πρώτος Κώδικας Δεοντολογίας για την Τεχνητή Νοημοσύνη στη Δημοσιογραφία (vid)
Δημοσίευση: 30-05-2025 14:24 | Προβολές: 1868
image
Δύο μέλη ΔΕΠ του Ιονίου Πανεπιστημίου, η Βάλια Καϊμάκη και ο Άρης Βραχάτης, συμμετείχαν στην επιτροπή σύνταξης του πρώτου Κώδικα Δεοντολογίας για τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης από δημοσιογράφους, που παρουσίασε επίσημα η ΠΟΕΣΥ. Η συμβολή τους, στο πεδίο της δημοσιογραφίας και της πληροφορικής αντίστοιχα, επισφραγίζει τον διεπιστημονικό χαρακτήρα μιας πρωτοβουλίας που φέρνει την Ελλάδα στην πρωτοπορία της ευρωπαϊκής δημοσιογραφικής ηθικής.
Δυνατότητες απασχόλησης αποφοίτων και τελειόφοιτων φοιτητών/τριών σε νέα δημοσιογραφική αίθουσα σύνταξης (vid)
Δημοσίευση: 30-05-2025 13:50 | Προβολές: 796
Σημαντική Ημερομηνία: 12-05-2025
[Έληξε]
image
Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με το iMEdD διοργάνωσε ενημερωτική εκδήλωση για απόφοιτους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς καθώς και για τελειόφοιτους φοιτητές και φοιτήτριές του σχετικά με το newsroom YOJO και τις ευκαιρίες απασχόλησης εκεί.
Webinar: Συναίσθημα, Ταυτότητα και Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνδέοντας Ανθρώπους και Τεχνολογία
Δημοσίευση: 23-05-2025 11:45 | Προβολές: 844
Σημαντική Ημερομηνία: 23-05-2025
[Έληξε]
image
Στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ, διοργανώνεται διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο "Συναίσθημα, Ταυτότητα και Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνδέοντας Ανθρώπους και Τεχνολογία”. Το Webinar θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 27 Μαίου 2025 και δικαίωμα παρακολούθησης έχουν οι φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών.
Επίσκεψη Ακαδημαϊκών από το Πανεπιστήμιο Bolu Abant İzzet Baysal της Τουρκίας στο Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου
Δημοσίευση: 20-05-2025 20:07 | Προβολές: 762
Έναρξη: 20-05-2025 |Λήξη: 20-09-2026
[Σε Εξέλιξη]
image
Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τον Αναπληρωτή Καθηγητή Yunus Emre Ökmen και την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Gülşah Sari από το Πανεπιστήμιο Bolu Abant İzzet Baysal της Τουρκίας, στο πλαίσιο της δράσης κινητικότητας Erasmus+ (ΚΑ131).
Προκήρυξη – Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026
Δημοσίευση: 15-05-2025 15:24 | Προβολές: 4692
Σημαντική Ημερομηνία: 31-08-2025
[Έληξε]
image
Tο Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για την εισαγωγή μεταπτυχιακών φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) με τίτλο «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (“New Media Communication and Digital Marketing”).Το ΠΜΣ«Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» έχει ως (...)
Σελίδα 1 / 7 : >>>
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας