Εξοικείωση με το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και την Ανάλυση Δεδομένων
- Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Εργαλεία όπως Google Ads, Semrush, Mailchimp, ChatGPT και SimilarWeb δίνουν στους φοιτητές τη δυνατότητα να διαπρέψουν στο SEO, SEM και στις καμπάνιες email.
- Λήψη Αποφάσεων Βασισμένη στα Δεδομένα: Εργαλεία όπως Tableau, Google Analytics 4, Kaggle και HotJar προσφέρουν στους φοιτητές αναλυτική σκέψη και πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
- Ολοκληρωμένο Σύνολο Δεξιοτήτων: Οι φοιτητές μαθαίνουν να βελτιστοποιούν ιστότοπους με εργαλεία όπως Google Search Console, Google Trends και Ubersuggest.
Σχεδιασμός, Εμπειρία Χρήστη και Παραγωγή Περιεχομένου
- Προηγμένα Εργαλεία Σχεδίασης: Εργαλεία όπως Canva, Figma, MockFlow και Pencil Project καθοδηγούν τους φοιτητές στη δημιουργία οπτικά εντυπωσιακών σχεδίων UI/UX.
- Αριστεία στην Παραγωγή Μέσων: Το Adobe Suite, το CapCut, το Audacity και ο εξοπλισμός εγγραφής HD παρέχουν πρακτική εμπειρία σε επαγγελματικές οπτικοακουστικές παραγωγές.
- Διαδραστική Ψηφιακή Μάθηση: Πλατφόρμες όπως Scratch, H5P και Storybird ενσωματώνουν τη παιχνιδοποίηση και την αφήγηση για δημιουργικά εκπαιδευτικά έργα.
Ανάπτυξη Λογισμικού & Καινοτόμες Εφαρμογές
- Αριστεία στις Τεχνολογίες Ιστού: Εργαλεία όπως HTML/CSS & JavaScript σε συνδυασμό με Atom και Visual Studio Code, και CMS όπως WordPress, WIX και WooCommerce προετοιμάζουν τους φοιτητές για την ανάπτυξη εφαρμογών ιστού και ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Τεχνητή Νοημοσύνη και Εμβυθιστικά Περιβάλλοντα: Εργαλεία όπως ChatGPT και PlugXR υποστηρίζουν τη δημιουργία πρωτοτύπων σε VR/AR και ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά μέσω Android Studio και MIT App Inventor.
- Εξειδίκευση σε Υπηρεσίες Νέφους και Δεδομένα: Εργαλεία όπως Python και WEKA προσφέρουν δεξιότητες στον καθαρισμό δεδομένων, τη μηχανική μάθηση και ανάλυση και οπτικοποίηση πληροφορίας.