logo
ENGLISH

Ψηφιακό Μάρκετινγκ


Διδάσκοντες: Κονιδάρης Αγησίλαος
Κωδικός: NMC103
Κατηγορία: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο: Μεταπτυχιακό
Γλώσσα: Ελληνικά
Εξάμηνο: Α΄
ECTS: 6
Ώρες Διδασκαλίας: 3
Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζουν τις τελευταίες εξελίξεις στο Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
  • Να μπορούν να σχεδιάζουν με λεπτομέρεια στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
  • Να μπορούν να σχεδιάσουν, να υλοποιήσουν, να διαχειριστούν και να παρακολουθήσουν μια καμπάνια προβολής στις μηχανές αναζήτησης.
  • Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης καμπάνιας E-mail Marketing.
Περιεχόμενο (Syllabus):

Η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει σήμερα επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητες της χρησιμοποιώντας ολοένα και περισσότερο τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Το Marketing στοχεύει πλέον κυρίως το Διαδίκτυο και γενικότερα τα ψηφιακά μέσα ως μέσα προώθησης μηνυμάτων αλλά και ως πλατφόρμα υλοποίησης στρατηγικών για την εφαρμογή των βασικών θεωρητικών αρχών του. Το μάθημα επικεντρώνεται σε τεχνικές και εργαλεία παραγωγής περιεχομένου. Στη συνέχεια δίνεται έμφαση στους τρόπους που το περιεχόμενο αυτό μπορεί να προωθηθεί μέσω των μηχανών αναζήτησης. Οι γενικές θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι:

  1. Οι αλλαγές που επιφέρει το σύγχρονο ψηφιακό τοπίο στο Marketing
  2. Content Strategy
  3. Search Engine Optimization (SEO)
  4. Search Engine Marketing (SEM)
  5. Display Advertising
  6. Email Marketing
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly Paperback – 15 April 2022
by David Meerman Scott
978-1119854289

Social Media Marketing 2021 and Digital Marketing: The Complete Online Business, Social Media Agency and Personal Brand Workbook for Beginners to Turn your Online Presence into a Money Making Machine
Michael Branding
1801647194

Content: The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy
Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
1398694517

Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns
Damian Ryan
1789666015

Advances in Digital Marketing and eCommerce, Third International Conference, 2022
ISBN: 978-3-031-05728-1

https://daninstitute.com/resources/white-papers/
https://growthrocks.com/blog/top-digital-marketing-articles/
https://www.alancharlesworth.com/
https://blog.hubspot.com/marketing/digital-strategy-guide
https://clickup.com/blog/kpi-examples/
https://freshsparks.com/digital-marketing-success/
https://uhurunetwork.com/digital-marketing-terms/

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:
  1. Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας (50%) (Έκθεση / Αναφορά)
  2. Τελική γραπτή εξέταση (50%) (Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης)

Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι αναρτημένα στο eclass από την αρχή του εξαμήνου, ενώ επεξηγούνται ανά τακτά διαστήματα στο μάθημα.

Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική


Επιστροφή
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας