logo
ENGLISH

Μέτρηση, Ανάλυση και Βελτιστοποίηση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ


Διδάσκοντες: Κονιδάρης Αγησίλαος
Κωδικός: NMC204
Τύπος: Υποχρεωτικό Επιλογής
Επίπεδο: Προπτυχιακό
Γλώσσα: Ελληνικά
Εξάμηνο: Β΄
ECTS: 6
Ώρες Διδασκαλίας: 3
Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζουν πώς να αξιολογούν την απόδοση ενός website
  • Να γνωρίζουν τη χρήση και τα εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα Google Analytics και Facebook insights
  • Να γνωρίζουν πώς να σχεδιάζουν μια στρατηγική παρακολούθησης της απόδοσης κάθε ενέργειας Digital Marketing
  • Να γνωρίζουν πως μπορούν να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους στα Social Media και τις μηχανές αναζήτησης.
Περιεχόμενο (Syllabus):

Οι εξελιγμένες δυνατότητες μέτρησης και ανάλυσης είναι αυτές που κάνουν το ψηφιακό μάρκετινγκ τόσο σημαντικό στις μέρες μας. Η επιτυχία κάθε ενέργειας που κάνουμε μπορεί να μετρηθεί επακριβώς, δίνοντας μας τη δυνατότητα να προσαρμοστούμε άμεσα ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας. Σε αυτό το μάθημα θα αναλυθούν οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες που δίνουν εργαλεία ανάλυσης δεδομένων επισκεψιμότητας και απόδοσης καμπάνιας μάρκετινγκ στις μηχανές αναζήτησης και τα Social Media. Το μάθημα επικεντρώνεται σε τεχνικές και εργαλεία που δίνουν τη δυνατότητα να καταλάβουμε την απόδοση των ενεργειών μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Παρουσιάζονται επίσης βασικές αρχές στατιστικής ανάλυσης και η εφαρμογή τους για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων βελτιστοποίησης των ενεργειών αυτών. Οι γενικές θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι:

  1. Χρήσιμες μετρικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ
  2. Ανάλυση κοινού και συμπεριφοράς καταναλωτή
  3. Google Analytics
  4. Facebook Insights
  5. PPC reports
  6. Monitoring strategies
  7. Δυνατότητες βελτιστοποίησης καμπάνιας με βάση την ανάλυση δεδομένων
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

Προσβολές της πνευματικής ιδιοκτησίας στα ψηφιακά δίκτυα 
Συγγραφείς: Δ. Σερενίδης
ISBN: 9789602726778
Διαθέτης (Εκδότης): ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΕΕΤ

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:
  1. Εκπόνηση Εργασίας-Μελέτη Περίπτωσης
  2. Τελική γραπτή εξέταση

Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι αναρτημένα στο eclass από την αρχή του εξαμήνου, ενώ επεξηγούνται ανά τακτά διαστήματα στο μάθημα.

Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική


Επιστροφή
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας