Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου διοργάνωσε σεμινάριο κατάρτισης σχετικά με τη χρήση των Social Media από πολιτιστικούς φορείς, για τα μέλη του Δικτύου Μουσείων Ιόνιων Νήσων. Η αναγκαιότητα χρήσης των Social Media από πολιτιστικούς φορείς είναι ιδιαιτέρως σημαντική προκειμένου οι πολιτιστικοί φορείς να μπορέσουν να γίνουν πιο γνωστοί και να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους.
Το σεμινάριο διεξήχθη διαδικτυακά στις 22 Μαρτίου 2021. Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Αγησίλαος Κονιδάρης, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας.
Ο κ. Κονιδάρης παρουσίασε τρέχουσες έρευνες και τάσεις σχετικά με τη συμπεριφορά καταναλωτών και έκανε εκτεταμένη αναφορά στη στρατηγική social media marketing & content marketing που μπορεί να αναπτύξει ένα μουσείο. Παρουσιάστηκαν πραγματικές περιπτώσεις Ελληνικών & Παγκόσμιων Μουσείων ενώ αναφέρθηκαν επίσης και τα κυριότερα εργαλεία που είναι δωρεάν διαθέσιμα σε ένα μουσείο για την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής Social Media.
Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας είναι στη διάθεση των φορέων και των οργανισμών των Ιονίων Νήσων που επιζητούν κατάρτιση και εκπαίδευση στους τομείς του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των Social Media.