Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Διδάσκοντες: Καϊμάκη Βάλια
Κωδικός: NMC102
Κατηγορία: Ειδίκευσης
Τύπος: Υποχρεωτικό Επιλογής
Επίπεδο: Μεταπτυχιακό
Γλώσσα: Ελληνικά
Εξάμηνο: Α΄
ECTS: 6
Ώρες Διδασκαλίας: 3
Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να γνωρίζουν:
- Τον τρόπο εφαρμογής των Αρχών του Marketing στα Social Media.
- Τι είναι στρατηγική και τι είναι μια καμπάνια στα Social Media.
- Πως πρέπει να διαχειρίζεται μια επιχείρηση τα Social Media και πως πρέπει να σχεδιάζει το περιεχόμενο που προβάλει.
- Πώς να βρίσκουν τα κατάλληλα Social Media για κάθε ενέργεια προβολής και να αλληλεπιδρούν με αυτά.
- Πως χρησιμοποιούνται εργαλεία μέτρησης της απόδοσης μιας Social Media καμπάνιας
Περιεχόμενο (Syllabus):
Τα Social Media σημαντικές πλατφόρμες για το Marketing προϊόντων και υπηρεσιών. Σε αυτό το μάθημα οι φοιτητές θα γνωρίσουν τις σημαντικές δυνατότητες που προσφέρουν τα Social Media, τα εργαλεία που προσφέρουν για προβολή και προώθηση αλλά και πως μπορούν να σχεδιαστούν αποδοτικές καμπάνιες σε κάθε πλατφόρμα. Το μάθημα επικεντρώνεται στα πιο σημαντικά Social Media όπως είναι το Facebook, το Youtube και το Instagram αλλά και σε πιο εξειδικευμένες πλατφόρμες όπως το LinkedIn, το LinkedIn, το Twitter και το Pinterest.. Οι γενικές θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι:
- Το σύγχρονο τοπίο στα Social Media
- Σχεδιασμός κατάλληλου περιεχομένου για κάθε πλατφόρμα Social Media
- Διαφήμιση στα Social Media
- Σχεδιασμός/Υλοποίηση και παρακολούθηση καμπάνιας στα Social Media
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
Προσβολές της πνευματικής ιδιοκτησίας στα ψηφιακά δίκτυα
Συγγραφείς: Δ. Σερενίδης
ISBN: 9789602726778
Διαθέτης (Εκδότης): ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΕΕΤ
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:
- Εκπόνηση Εργασίας-Μελέτη Περίπτωσης
- Τελική γραπτή εξέταση
Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι αναρτημένα στο eclass από την αρχή του εξαμήνου, ενώ επεξηγούνται ανά τακτά διαστήματα στο μάθημα.
Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική
Επιστροφή