Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
Η διδασκαλία του μαθήματος του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce) αφορά το εμπόριο παροχής αγαθών και υπηρεσιών που πραγματοποιείται εξ’ αποστάσεως με ηλεκτρονικά μέσα. Ως αντικείμενο έρευνας και μελέτης το ηλεκτρονικό εμπόριο περιλαμβάνει το σύνολο των διαδικτυακών διαδικασιών επικοινωνίας, ανάπτυξης, προώθησης, πώλησης, παράδοσης, εξυπηρέτησης και πληρωμής για προϊόντα και υπηρεσίες. Σκοπός του μαθήματος είναι η διερεύνηση και η κατανόηση των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου, των επιπτώσεων του στην κοινωνία και ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ηλεκτρονικών καταστημάτων. Τέλος, η δημιουργία και η ανάπτυξη μιας θεωρητικής βάσης αλλά και εργαλείων που διευκολύνουν τη λήψη αποφάσεων και βοηθούν τους ενδιαφερόμενους στις δράσεις τους. Στο μάθημα πραγματοποιείται επισκόπηση των βασικών εργαλείων του ηλεκτρονικού εμπορίου και περιλαμβάνει την ανάλυση μελετών περίπτωσης. Τέλος, οι φοιτητές/τριες αναλαμβάνουν εργασία στην οποία δημιουργούν και διαχειρίζονται το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 50656360
Έκδοση: 6η Αμερικανική/2016
Συγγραφείς: DAVE CHAFFEY
ISBN: 978-960-461-671-8
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 11η έκδ.
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 50658781
Έκδοση: 11η έκδ./2015
Συγγραφείς: Gary P. Schneider
ISBN: 978-960-512-6759
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): Χ. ΓΚΙΟΥΡΔΑ & ΣΙΑ ΕΕ
Εκπόνηση Εργασιών-Μελέτη Περίπτωσης
Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι αναρτημένα στο eclass από την αρχή του εξαμήνου, ενώ επεξηγούνται ανά τακτά διαστήματα στο μάθημα.
Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική