Σε επίπεδο γνώσης, οι φοιτητές αποκτούν βαθιά κατανόηση της προσέγγισης του Herbert Zettl στην παραγωγή οπτικοακουστικών μέσων. Η επιλογή της συγκεκριμένης προσέγγισης έχει γίνει ακριβώς επειδή αναδεικνύει τον ρόλο του επικοινωνιακού σχεδιασμού στην εκάστοτε παραγωγή, ενώ παράλληλα έχει εφαρμογή σε μια ευρεία γκάμα οπτικοακουστικών προϊόντων από το ντοκυμαντέρ στο βίντεο, στη διαφήμιση, στα σποτ για ΜΚΔ κοκ. Μέσω αυτής της θεωρίας οι φοιτητές προετοιμάζονται για την συσχέτιση της media παραγωγής με την παραγωγή περιεχομένου στα πλαίσια των τεχνικών της ολοκηρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας τις οποίες διδάσκονται στα υπόλοιπα μαθήματα.
Σε επίπεδο δεξιότητας, οι φοιτητές καλούνται να αποκωδικοποιήσουν οπτικοακουστικά προϊόντα στα δομικά τους στοιχεία και να τα επαναδομήσουν με το δικό τους σενάριο και σκηνοθεσία. Στη φάση αυτή, αναπτύσσεται πρωτίστως η βασική δεξιότητα «show, don’t tell», δηλαδή η επιστράτευση της εικόνας και του ήχου ως αφηγηματική γλώσσα, μορφή και δομή. Με τον τρόπο αυτό αποκτούν σφαιρική επίγνωση του τριπτύχου «μέσο – περιεχόμενο – αισθηκτική».
Σε επίπεδο ικανότητας, καλούνται να υλοποιήσουν τον σχεδιασμό τους υπό πραγματικές συνθήκες και να αυτοαξιολογήοσυν το έργο τους, ολοκληρώνοντας τον κύκλο δημιουργίας και εμπειρίας.
Στο μάθημα αυτό ο φοιτητής καλείται να εντρυφήσει στην παραγωγή μέσων (media production) και να εκτεθεί – στον βαθμό του εφικτού – στις ρεαλιστικές συνθήκες του χώρου. Στόχος είναι η κατανόηση των σταδίων της παραγωγής μέσω βιωματικής προσέγγισης. Σε επίπεδο θεωρίας, δίνονται οι κατευθυντήριες γραμμές της προσέγγισης του Zettl στην παραγωγή οπτικοακουστικών μέσων, ενώ στην πρακτική εφαρμογή (εργασία) ο φοιτητής καλείται να ενταχθεί – είτε ατομικά, είτε ως μέλος ομάδας – στην παραγωγή media προϊόντος. Σε ο,τι αφορά την εργασία, υπάρχει ένα μεγάλο εύρος επιλογών, από την ραδιοτηλεοπτική παραγωγή, την παραγωγή βίντεο (corporate, προώθηση, κοινωνικό μήνυμα, ΜΚΔ, ταινία), την καταγραφή πεδίου κοκ. Στο τμήμα διατίθεται ο σχετικός εξοπλισμός και μέσα (Εργαστήριο Μέσων Επιρροής και Αλληλεπίδρασης), ενώ ενθαρρύνεται η αξιοποίηση πρότερης εμπειρίας από τους φοιτητές στο ευρύτερο πεδίο των οπτικοακουστικών μέσων.
Η αξιολογική διαδικασία γίνεται στα ελληνικά και περιλαμβάνει δύο μέρη. Το 1ο μέρος αφορά τρεις (3) ασκήσεις θεωρητικές, οι οποίες συναποτελούν την εργασία του εξαμήνου. Το 2ο μέρος αφορά την τελική γραπτή εξέταση, η οποία περιλαμβάνει ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης από όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης. Ο τελικός βαθμός του μαθήματος προκύπτει κατά 60% από τη βαθμολογία της εργασίας (βάσει των επί μέρους ασκήσεων) και κατά 40% απο την τελική γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου.
Η συνολική συμμετοχή-παρουσία-πρωτοβουλία κατά τη διάρκεια του εξαμήνου λαμβάνεται υπ’όψιν υπό την έννοια της διαμορφωτικής αξιολόγησης και επηρεάζει κατά 1-2 μονάδες τον τελικό βαθμό.
Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι αναρτημένα στο eclass από την αρχή του εξαμήνου, ενώ επεξηγούνται ανά τακτά διαστήματα στο μάθημα.